Infeksionet vaginale Candida mund të shkaktohen edhe nga antibiotikët

2019-08-22 në ora 19:07

Marrja e antibiotikëve mund të çojë në infeksione të majave në vaginë, të njohura edhe si infeksionet e kërpudhave ose kandidiaza vaginale.

Një infeksion i majave është një formë e vaginitetit, që do të thotë inflamacion në vaginë. Vaginiteti është i zakonshëm, duke prekur një të tretën e grave gjatë jetës së tyre, transmeton Gazeta Shneta.

Kandidiaza vaginal, e shkaktuar nga kërpudhat Candida është lloji i dytë më i zakonshëm i infeksionit vaginal në Shtetet e Bashkuara, pas infeksioneve bakteriale.

Një infeksion kandida ndodhë kur diçka ngre ekuilibrin delikat të baktereve dhe majave në vaginë. Një sasi e vogël e kërpudhave Candida është zakonisht e pranishme në vaginë dhe bakteret e dobishme ndihmojnë për të mbajtur nën kontrollë këto.

Antibiotikët funksionojnë duke vrarë bakteret që shkaktojnë infeksion, por ato gjithashtu mund të vrasin bakteret e dobishme në pjesët e tjera të trupit, përfshirë vaginën.

Bakteria Candida mund të shumëfishohet, duke shkakuar simpatoma të infeksionit maja. Disa njerëz janë më të prirur ndaj infeksioneve të majave se të tjerët.

Sipas vlerësimeve aktuale, 8% e grave kanë infeksione të përsëritura të Candida dhe rreth 5% kanë katër ose më shumë infeksione maja në një vit. Ato mund të zhvillohen në çdo moshë, por këto infeksione janë më të zakonshme gjatë viteve riprodhuese./GazetaShneta/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *